Σάββατο 5 Ιουλίου 2008

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (ΟΠΩΣ ΑΛΛΕΣ 23.000)

Καλησπερα
Ημουν παντρεμενος 9 χρονια και τον δεκεμβριο του 2004 καθομαι με την πρωιν και μετα απο αιτημα δικο της και μετα απο συζητηση αποφασισε να χωρισουμε,(παραλληλα ειχα και τον πατερα μου στο νοσοκομειο με καρκινο ο οποιος πεθανε 21/01/2005) ο λογος που επικαλεστηκε ειναι οτι υπηρχε ελλειψη επικοινωνιας και εγω το δεχτηκα,πηρα λοιπον τα πραγματα μου και γυρισα στο πατρικο μου χωρις να υπαρχουν σκηνες και εντονες συζητησεις γιατι υπαρχει και ενα αγορακι που ειναι 8 χρονων σημερα. Με ειχε διαβεβαιωσει οτι δεν υπηρχε καποιος αλλος στην ζωη της, εγω πηγαινα επαιρνα το παιδι απο το σχολειο κσι πηγαινα σπιτι και το κρατουσα μεχρι την ωρα που ερχοταν απο την δουλεια γυρω στις 10,30 μμ το πρωι πηγαινε στις 12,00.μεχρι που καποια στιγμη μετα απο 1 μηνα μου ειπε οτι ειχε σχεση με το προισταμενο της ο οποιος κατα τυχη ειχε χωρισει 1 μηνα πριν απο εμας τον τυπο τον ειχα φιλλοξενισει στο σπιτι μου στο χωριο μαζι με την γυναικα του και το παιδι του καλοκαιρι τελος παντων της εδωσα το κλειδι του σπιτιου και σταματησα να βλεπω το παιδι. Εγω απο τα 9 χρονια του γαμου τα 7 δουλευα 2 δουλειες για να παρεχω τα παντα στην οικογενεια μου τα λεφτα της ηταν δικα της και εγω καλυπτα ολα τα εξοδα μας, το παιδι πηγαινε σε ιδιωτικο σχολειο οπως ειχαμε αποφασισει τοτε τα 2 τελευταια χρονια ειχα σταματησει τη δευτερη δουλεια και εμενα με το παιδι απο της 17,00 μεχρι στις 21,00 που κοιμοταν το παιδι, γιατι η μανα του δουλευε μεχρι αργα, και ειχαμε δεθει με τον μικρο παρα πολυ. Σε δικηγορους δεν ειχαμε παει εγω ειχα αναλαβει το σχολειο του και η μάνα την διατροφη του και συνεχισε να μενει στο ιδιο σπιτι με ολα τα πραγματα που αφησα για να μη αλλαξει περιβαλλον το παιδι. Το ενοικιο ηταν οταν το αφησα εγω 780 euro. Ξαφνικα ενω ολα κοιλουσαν ωραια μου ειπε οτι πρεπει να δίνω παραπανω λεφτα για το παιδι γιατι εχει πολλα εξοδα (το σχολειο του ηταν 4800 το χρονο) εγω ειπα οτι δεν μπορω παραπανω και μου εκανε την πρωτη αγωγη. Παραλληλα μου απογορευσε να βλεπω το παιδι αν δεν δωσω λεφτα. Εν το μεταξυ μετακομιζει και ο αλλος στο σπιτι και ζει μαζι με το παιδι μου. Πηγα και εγω σε ενα δικηγορο που μου συστησανε και κανουμε αγωγη για επιμελεια και επικοινωνια. Γινεται το δικαστηριο, δεν κερδιζουμε την επιμελια γιατι οπως εμαθα μετα την περνει παντα η μητερα δεν μου το ειχε πει ο δικηγορος μου και για επικοινωνια προσωρινα οπως ηταν πριν ειπε ο δικαστης. Ξεχασα να πω οτι η δικηγορος της ειναι η Γ. που βγαινει στην τηλεοραση με γνωριμιες και κυκλο. Ο δικος μου ενας ασημαντος γερακος. Μετα γινεται και το δικαστηριο για την διατροφη και μου βγαζει με μισθο 920 euro 420 euro το μηνα. Βγαλανε οτι εχω ενοικια απο σπιτια που στο ονομα μου ειναι ενα σπιτι στην αρτα στο οποιο μενει η μητερα μου τους εδωσα ενα εκαθαριστικο με 13.500 περιπου το χρονο εχω μια μηχανη μαρκας bmw 1150cc και ειπαν οτι χαλαω μαγαλα ποσα για την συντηρηση της. Ολα ψεμματα. Ο δικηγορος μου δεν αντιδρουσε καθολου ειπαν πως ειμαι καλος πατερας και προσεχω το παιδι. Πληρωνω 420 το μηνα και αναδρομικα 2100 και μετα παμε στην τακτικη δικη και χωρις να αλλαξει τιποτα απο εκκαθαριστικο μονο το μηνιαιο εισοδημα αυξηθηκε κατα 40 euro και μου εβγαλαν διατροφη 500euro και γυρω στα 1000 αναδρομικα. Εγω οταν εφυγα απο το σπιτι ειχα καρτες δανεια πληρωνω ενα δανειο της μητερας μου 230euro και αυτα τα λεφτα που ζητουν απο μενα δεν μπορω να τα δωσω με το μισθο που περνω. Ο μικρος με παιρνει τηλ και μου λεει ελα παρε με σχεδον καθε σαββατοκυριακο, εγω θα ερθω σε πολυ δυσκολη θεση να του πω οταν μου ζητησει κατι δεν εχω γιατι οντως δε θα εχω δεν πρεπει να εχω καποια πραγματα που τρωει να το παω μια βολτα. Η πρωην μου λεει οτι τα εξοδα του παιδιου ειναι 1000 euro το μηνα και σκεφτομαι αν ενα παιδι 8 χρονων θελει 1000 euro ενας ενηλικας ποσα θελει? Τα οικονομικα της πηγαινουν καλα εχει ενα αυτοκινητο καμπριο ρενο 2000cc, εκανε δικια της εταιρεια με επιδοτιση για χωρισμενες μητερες μαι χαρα. Σκεφτηκα να αλλαξω δικηγορο και να κανω εφεση θα γινει κατι? θελω συμβουλες εχω σκεφτει τα απιστευτα. ΜΦΧΔΤ

Δεν υπάρχουν σχόλια: