Τρίτη, 8 Απριλίου 2008

ΚΕΒΙΝ ΜΑΚΓΚΡΟ: 'Οι γυναίκες προτιμούν το γεμάτο πορτοφόλι'

ΚΕΒΙΝ ΜΑΚΓΚΡΟ
«Οι γυναίκες προτιμούν το... γεμάτο πορτοφόλι»Οι φτωχοί, πλην τίμιοι, άνδρες δεν έχουν ελπίδες! Οι γυναίκες αποφασίζουν και διαλέγουν το... ακριβό αυτοκίνητο, λέει στα «ΝΕΑ» ο ερευνητής Κέβιν Μακγκρό
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΑ ΠΕΛΩΝΗ

Οι φεμινίστριες θα τον ήθελαν στο εκελεστικό απόσπασμα. Αλλά ο βιολόγος και ερευνητής Κέβιν Μαγκρό επιμένει ότι τα σύγχρονα κορίτσια των μεγαλουπόλεων ενδιαφέρονται περισσότερο για το πορτοφόλι, παρά για την... καρδιά του υποψήφιου αγαπημένου τους
Οι φεμινίστριες θα ήθελαν πολύ να τον στήσουν στο εκτελεστικό απόσπασμα. Γιατί όσα λέει ο Κέβιν Μακγκρό καταρρίπτουν πολλούς μύθους για τη σύγχρονη γυναίκα. Τα θηλυκά δεν χρειάζονται άνδρες ρομαντικούς και τρυφερούς. Δεν ζητούν αγάπη, λέει ο νεαρός ερευνητής στην Εξελικτική Βιολογία στο Cornell University της Νέας Υόρκης. Ο οποίος μελέτησε τις αγγελίες μοναχικών γυναικών στις εφημερίδες 23 αμερικανικών πόλεων και έβγαλε το συμπέρασμα ότι τα σύγχρονα κορίτσια των μεγαλουπόλεων ενδιαφέρονται περισσότερο για το πορτοφόλι, παρά για την... καρδιά του υποψήφιου αγαπημένου τους!
Όλα ξεκίνησαν κάπως έτσι: «Ξεκίνησα στο Πανεπιστήμιο με ένα πρότζεκτ για τις συμπεριφορές ζευγαρώματος των ζώων, από έντομα μέχρι θηλαστικά, και συμπεριέλαβα και τους ανθρώπους!». Έτσι απλά. «Στο τελευταίο στάδιο έπρεπε να διαβάσουμε προσωπικές αγγελίες εφημερίδων από 3 μεγάλες αμερικανικές πόλεις και να γράψουμε μια μελέτη για τα ευρήματά μας. Εγώ πήρα τη μελέτη μου και την επέκτεινα σε 23 πόλεις...», εξηγεί στα «ΝΕΑ».
Τα συμπεράσματά του είναι τουλάχιστον εξοργιστικά για τις γυναίκες που δηλώνουν ανεξάρτητες: «Οι γυναίκες που ζουν σε πυκνοκατοικημένες και ακριβές πόλεις στις αγγελίες τους δίνουν περισσότερη έμφαση στους πόρους που μπορεί να τους προσφέρει ένας άνδρας. Στις μικρές πόλεις, όμως, συμβαίνει το αντίθετο. Σύμφωνα με την έρευνα, οι γυναίκες δίνουν μικρότερη σημασία στις υλικές παροχές και μεγαλύτερη στις συναισθηματικές αξίες που μπορεί να τους προσφέρει: αγάπη, κατανόηση κ.λπ».
Γιατί επέλεξε τις αγγελίες των εφημερίδων ως πεδίο της έρευνάς του; «Δεν είμαι ο πρώτος που το κάνει για να μελετήσει την εξελικτική ψυχολογία στις προτιμήσεις ζευγαρώματος. Είναι μια πρακτική που χρησιμοποιείται επιστημονικά εδώ και 25 χρόνια, κυρίως για να γίνουν κατανοητές οι διαφορές ανδρών - γυναικών. Για παράδειγμα, οι άνδρες θέλουν νέες γυναίκες, ενώ οι γυναίκες μεγάλους άνδρες. Ή οι γυναίκες θέλουν πλούσιους άνδρες, ενώ οι άνδρες θέλουν όμορφες γυναίκες».
Εντάξει. Αλλά σε μια αγγελία μπορεί να μη λέμε αλήθεια, άρα πώς μπορεί να είναι αξιόπιστη μια τέτοια έρευνα; «Κατ' αρχάς, όλες αυτές οι μέθοδοι συνοδεύονται και από συνεντεύξεις κι έχουν καταλήξει στα συμπεράσματα που έτσι κι αλλιώς είχε προβλέψει η εξελικτική θεωρία». Δηλαδή; «Είναι θέμα επιβίωσης και αναπαραγωγής. Οι γυναίκες των πυκνοκατοικημένων περιοχών δυσκολεύονται περισσότερο να τα βγάλουν πέρα μόνες τους, οπότε πρέπει να βρουν πόρους (χρήματα, εξυπνάδα) στον σύντροφό τους για να τις βοηθήσει να επιβιώσουν. Βέβαια, και οι γυναίκες των μεγαλουπόλεων δηλώνουν επιθυμία για συναισθηματικά σταθερούς και τρυφερούς άνδρες, αλλά αυτό δεν αποτελεί προτεραιότητά τους».
Χμ.... Και οι άνδρες το ξέρουν; «Δεν είναι μυστικό. Αφού όλα τα γυναικεία βλέμματα καρφώνονται πάνω σ' έναν άνδρα καλοντυμένο ή με ακριβό αυτοκίνητο. Οι άνδρες ξέρουν βέβαια, και πολλοί το κάνουν επίτηδες: ακριβές κολόνιες, ακριβά ρούχα, ακριβό πρώτο ραντεβού. Ζούμε έναν εκτεταμένο ανταγωνισμό για το ζευγάρωμα. Στα μέρη που πάμε, στις συζητήσεις που κάνουμε, ακόμα και στα αθλήματα που κάνουμε ή παρακολουθούμε».
Το ίδιο κάνουν, όμως, και τα πουλιά, σύμφωνα με τη Βιολογία. «Οι γυναίκες και τα πουλιά χρειάζονται υλικά αγαθά για να τα περάσουν στα γονίδιά τους και μετά στα παιδιά τους. Τα πουλιά ψάχνουν μια φωλιά που να είναι ασφαλή από κινδύνους και μια περιοχή γεμάτη σκουλήκια για να ταΐσουν τα μωρά τους, όπως οι γυναίκες ψάχνουν συντρόφους που να μπορούν να τους παράσχουν αρκετά».
Πάει λοιπόν το ευγενικό αρσενικό που υποτίθεται ότι ψάχνουν όλες οι γυναίκες; «Οι ευαίσθητοι άνδρες φαίνεται να κερδίζουν το παιχνίδι σε μικρότερες πόλεις, όπου ο ανταγωνισμός για τους πόρους δεν βαραίνει τις γυναίκες. Στις αγροτικές περιοχές ο καθένας βρίσκει το ταίρι του και μοιράζονται κοινά ενδιαφέροντα για να περνούν τον χρόνο τους», λέει.
Και «θεληματικό πηγούνι»
Και η εξωτερική εμφάνιση δεν μετράει; «Οι γυναίκες ενδιαφέρονται για την ομορφιά. Όπως το θηλυκό πουλί ψάχνει ένα πολύχρωμο αρσενικό ή το θηλυκό ελάφι για το αρσενικό με τα μεγαλύτερα κέρατα. Πάντως, οι όμορφες γυναίκες συνήθως ψάχνουν όμορφους άνδρες, ενώ αυτές των μεγαλουπόλεων έχουν αδυναμία στο θεληματικό πηγούνι!». Τελικά, οι γυναίκες διαλέγουν; «Εξ ορισμού οι γυναίκες περνάνε τα δύσκολα, γιατί αυτές κάνουν παιδιά, τα οποία πρέπει να φροντίζουν για δεκαετίες. Άρα, οι γυναίκες πρέπει να είναι πολύ προσεκτικές όταν διαλέγουν τον άνδρα που θα γονιμοποιήσει το ωάριο και θα δώσει τα μισά γονίδια στο παιδί».
Μια συμβουλή για τον τρυφερό άνδρα της μεγαλούπολης; «Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος επειδή υπάρχουν πολλοί πλούσιοι άνδρες και πολλές γυναίκες που τους επιθυμούν. Άρα, επιβάλλεται να βρουν μια καλή δουλειά, ώστε να βγάλουν πολλά χρήματα για να έχουν πολλά να προσφέρουν στις διψασμένες γυναίκες!».

Αυτό το κείμενο εκτυπώθηκε από "ΤΑ ΝΕΑ", στη διεύθυνση
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=17430&m=P21&aa=1

Δεν υπάρχουν σχόλια: